تاریخ تمدن

تاریخ تمدن

مستند داستان تمدن
تاریخ تمدن

تاریخ تمدن

مستند داستان تمدن

دروغهای بزرگ ایران باستان


یکی از مخاطبین می گوید: نمی دانم چرا بخش مهمی از تاریخ این ملت را تحریف کردید و یا بنا ندارید حقایقی را که باعث آبرو ریزی باستان گرایان و متعصبان به قومیت و نژاد ایرانی است به میان بکشید؟ پاسخ دهید این شکوه و عظمت موهوم و افسانه های آیا چیزی جز کاخ های شاهان برایمان باقی گذاشته است؟ 

 

{البته تخت جمشید که رونوشتی از سبک معماری یونانی و بابل است دقیقا نشان می دهد که سلوکی ها پس از فتح بابل بدست اسکندر مقدونی با آثار فاخر بابل در بین النهرین آشنا می شوند و تمام تصاویر و مجسمه ها نماد کاملی از کاخ های بابل و آشور است. البته بگذریم از این واقعیت که بعد ازکاخ عظیم سنگی تخت جمشید، در یک سیر نزولی به ناگاه با عظیم ترین کاخ خشتی و گلی جهان یعنی کاخ کسری مواجه می شویم!}

آیا درباره حرم سرای شاهان ایران چیزی به گوشتان خورده است؟ ازدواج با هر زنی که پسندشان بود( حتی با خاله و دختر و مادر بر اساس آئین زرتشت! اینها به کنار سری هم به آمار زنان موجود در کاخ های آنان و خوش گذرانی و عیاشیهایشان در تاریخ بزنید)

آیا می دانید شاهان برای حفظ حکومت فرزندان و مردان خانواده و نزدیکان خود را یا کور کرده یا کشته و تبعید می کردند؟

آیا می دانید خواندن و نوشتن که ابتدائی ترین نیاز یک تمدن است تنها اختصاص به شاهان و شاهزادگان بوده و بقیه مردم حق یاد گرفتن خواندن و نوشتن را نداشتند (شاید این تلنگری باشد به شما و آن بخش از سخنانتان که ادعا کردید اعراب مسلمان همه را سوزانده و از بین برده اند! یا شاید اصلا چیزی به نام کتاب وجود نداشته و یا اگر وجود داشته درخدمت تسلط بیشتر شاهان و غارتگری و استبدادشان بوده! اگر چنین بوده که ادعا دارید چرا هیچ اثری از کتاب و نوشته های علمی جز دیوار نوشته هایی در مدح شاهان هیچ اثری از این تمدن های با شکوه ! به دست نیامده!) آیا می دانید تنها فرد دانشمند و حکیم ایرانی بوذرجمهر در سیاهچالهای بیداد شاهان جان داد و پوسید؟

{در ایران باستان سواد و نوشتن جزو حرفه های سخت و  پست و مادون جامعه طبقه اشرافی و مهتران به حساب می آمد و کتیبه های موجود و آثاری چند کارسنگ تراشان و کاتبان و کهترانی بود که در قبال دریافت مزد اقدام به نگارش، حکاکی و نقاشی می نمودند. در واقع نوشتن در حکم یک فن و صنعت به کار می رفت!}

چرا ارتش بزرگ و فیل سوار چند صد هزار نفری ایران در برابر 20 هزار عرب پا برهنه شکست خورد؟ چرا با اولین برخورد اعراب با ایرانیان 2000 نفر از ارتش ایران اسلام آوردند؟

{اشعار حکیم ابوالقاسم فردوسی میان دو فرمانده ایرانی مدافع و عرب مهاجم شنیدنی است! این اشعار حقایق ظریفی از نوع تفکر و چکونگی زندگی اشرافی و تجملاتی فرماندهان ایرانی  که غرق در زیورآلات زنانه هستند برملا می سازد!}

ایا می دانید شاه ایران پس از فرار از طرف هیچ یک از مردم و حاکمانش پناه داده نشد و عاقبت به دست یک ایرانی آسیابان و دهقان کشته شود؟

یک سری کارها را به هم نژادان خود نسبت میدهید تا هوش و ذکاوت آنهارا به دروغ بیشتر نشان دهید مانند اختراع اولین کشتی دنیا به دست یک زن ایرانی درحالیکه همه ماحرای کشتی نوح و طریقه ساخت آن به دستور خدارا میدانند دروغ آشکارتر ازاین؟
یا اختراع خط توسط ایرانیها درحالیکه الفبای خط رو سومریان اختراع کردند؟ و جدیدترن دروغ از بنگاه دروغ پردازی شما اینکه پیامبر اسلام را هم ازنژاد آریا میدانید؟ چرا این همه دروغ؟ چه عقده ای درون شماست که میخواهید آن را تسکین دهید؟

{در میان این دروغ ها هر جا که اولین است، نام ایران باستان، هخامنشیان و کورش کبیر در میان است: اولین چرخ، اولین خط، اولین لوله کشی، اولین سیستم فاضلاب، اولین مکانیزم آبیاری کشاورزی، اولین ماست، اولین کشک و ...!}

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد