تاریخ تمدن

تاریخ تمدن

مستند داستان تمدن
تاریخ تمدن

تاریخ تمدن

مستند داستان تمدن

دانلود مستند داستان تمدن

مستند داستان تمدن

در ادامه مستند داستان آفرینش جهان، مجموعه مستند داستان تمدن به روایت قرآن و ائمه طاهرین علیهم السلام در ده قسمت ساخته شده است. این مستند از خلقت آدم و از تشکیل اولین دهکده بنام بکه شروع می شود و به ترتیب به تاریخ تمدن قوم نوح در مدیترانه، قوم حضرت هود در تمدن عاد یا آکد، قوم حضرت صالح در تمدن ثمود یا سومر، و قوم حضرت یونس در تمدن آشور و حضرت دانیال در تمدن بابل  در بین النهرین، مهاجرت آریایی ها، جاماسب و زردشت، مادها و پارس ها در ایران و کوروش بزرگ امپراطور جهان به تاریخ ایران باستان می پردازد که در ادامه قابل دانلود می باشد.

ادامه مطلب ...

حضرت ادریس علیه السلام در دوران گذار کابالا

پیدایش دهکده‌های اولیه در مصر و همچنین پیدایش دولت در آن سرزمین، پس از سرزمین بین‌النهرین است، اما این فاصله خیلی زیاد نیست، همزمان با اوج اقتدار آکد در بین‌النهرین، دولتی در مصر پدید شده و به رشد خود ادامه می‌داد که در حوالی 2800 پیش از میلاد به حدی رسید که گویی ثقل تمدن از بین‌النهرین به مصر منتقل شده است.   ادامه مطلب ...

چالش باستان‌گرایی و نژادپرستی در سال‌های آتی



متاسفانه برخی از روزنامه‌های اصلاح طلب، همچنان ستون های خود را در اختیار افراد و گرایش‌های خطرناک پان‌ایرانیست، شووینیست، نژادپرست و رسما باستان‌گرا قرار می‌دهند که در حال شکل‌دادن به نسل جدیدی از پان‌ایرانیست‌های فاشیست در ایران هستند. ... با گستاخی و وقاحت تمام، انگشت اتهام را به سوی اقوام ایرانی به خصوص عرب های ایران می‌گیرند. 
ادامه مطلب ...